همشهری آنلاین: رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی جام پیروزی ترکیه در رده‌ سنی نوجوانان، در روز دوم (شنبه 28 خرداد) با کسب دو مدال طلای فرنگی کاران و یک مدال طلا، یک نقره و چهار مدال برنز آزادکاران کشورمان همراه بود.

wrestling

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در رشته کشتی فرنگی در اوزان 46 و 76 کیلوگرم رضا خدری و مسعود مرادی که با پیروزی مقابل حریفان خود راهی مرحله فینال شده بودند به ترتیب در دیدارهای پایانی با نتیجه 2 بر 0 و 2 بر 1 حریفانی از گرجستان را شکست دادند و صاحب مدال طلا شدند.

بر این اساس در کشتی آزاد پدرام جمشیدی در وزن 100 کیلوگرم که کشتی‌گیرانی از ترکیه، و امامی، دیگر نماینده کشورمان را شکست داده بود در مرحله نیمه نهایی نیز حریف خود را مغلوب کرد و راهی دیدار پایانی شد. وی در دیدار فینال نیز از سد مجتبی مرادی، دیگر نمایندگان کشورمان گذشت و صاحب مدال طلا شد، مرادی به مدال نقره دست یافت و امیر امامی، دیگر کشتی‌گیر کشورمان با ضربه فنی کردن حریفی از ترکیه صاحب مدال برنز این وزن شد.

همچنین یونس سرمستی در وزن 46 کیلوگرم و پیمان یاراحمدی در وزن 58 کیلوگرم با ضربه فنی کردن حریفانی از ترکیه صاحب گردن آویز برنز شدند، و در وزن 76 کیلوگرم علی کریمی از کشورمان با شکست دیگر نماینده ایران، مهراب غلامی به مدال برنز دست یافت وعلی علیزاده دروزن 58 کیلوگرم با شکست مقابل کشتی‌گیری از قزاقستان به مقام پنجم رسید. یاراحمدی، کریمی و علیزاده موفق شده بودند با شکست حریفان خود راهی دیدارهای نیمه نهایی شوند اما در این مرحله مقابل حریفان خود مغلوب شدند.

تیم‌های کشورمان روز جمعه در این مسابقات صاحب یک مدال طلا و دو برنز در کشتی آزاد و یک مدال طلا، یک نقره و دو برنز در کشتی فرنگی شده بودند.

رقابت‌های اوزان 50، 63 و 85 کیلوگرم روز یکشنبه برگزار می‌شود.

 

کد خبر 137988
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز